03 de maig, 2009

Tapet per la taula de la cuina. PAS A PAS.

Fa uns dies, navegant per internet, vaig veure un tapet de flors que em va encantar!. Vaig pensar que quedaria molt bé un tapet d'aquell estil a la nostra taula de la cuina i en vaig fer algunes adaptacions.(la tècnica es basa en un tapet de Nadal de fulles de la Nancy Halvorsen). Aquí teniu el "PAS A PAS":

1. Es dibuixen les peces del tapet i es fa el patró. Es poden fer flors d'un mateix tipus o diferents, més grans, més petites, amb més o menys fulles i/o de diferents formes. Va al gust del consumidor només s'ha de tenir en compte on es col.locarà. Tot seguit es dibuixen i es retallen el nombre de peces total. A partir d'aquí ja podem confeccionar el patró. 2. Es dibuixen els patrons de les peces en la roba per duplicat. Una per cada cara de la peça. Fem el mateix amb la guata, però en aquest cas amb un és suficient.

3. Contraposem les dues cares dretes de la roba i en una de les cares del revés hi col.locarem la guata.
4. Ho cosim a màquina deixant una part sense cosir suficientment gran per poder fer-li la volta. Tot seguit cosim aquesta zona amb punt amagat.

5. Dibuixem els nervis de les fulles i els pètals de les flors amb el rotulador per a roba. Repuntem amb el fil del color que més ens agradi.
6. Comencem a unir les fulles per la part del revés per la zona que em marcat al nostre patró. Ho fem amb punt amagat. Un cop cosides per la part de sota del tapet, ho farem per la part de sobre.
7. I aquí teniu el resultat! Trobo que ens queda la prou bé a la taula de la cuina!

NOTA: És el meu primer "pas a pas "i no sé si les intruccions han sigut prou clares, així que si teniu algun alguna pregunta no dubteu en contacter-me!

13 comentaris:

Carme ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Carme ha dit...

ho has fet molt bé Laura!!
a la taula de la teva cuina et queda preciós i enhorabona pel tutorial !!

Petonets !!

montse ha dit...

Las indicaciones perfectas, y el resultado me ha gustado mucho, y parece un trabajo que no debe llevar mucho tiempo, toma nota y algún dia lo hare.Muchas gracias guapa

ROSSETA ha dit...

¡Hola Laura! Este tapet el vaig fer, molt paregut fa temps, pero al reves que el teu, el meu tenia mes flors y menos fulles.
El tutorial se anten molt be.
Besets

Montse ha dit...

m'ha agradat molt el resultat, i l'explicació està perfecta. Felicitats!!!

rosa mari ha dit...

LAURA m'ha agradat molt
ets una artista

rosa mari

Anna S. ha dit...

T'ha quedat molt maco!

Debbie ha dit...

Hola Laura,

Gracias por pasarte por mi blog y por tu comentario.

Me alegro que te haya servido la información

Un saludo desde Argentina

Debbie
http://debbiepatch.blogspot.com

Florin ha dit...

M'agrada molt i et queda preciós a la teva cuina, l'explicació em sembla perfecta.

Lupe ha dit...

MUY BIEN EXPLICADO,MUY ORIGINAL...Y TE HA QUEDADO PRECIOSO.
BESITOS

anna ha dit...

M'encanta com ha quedat. Felicitats.

corteygrif ha dit...

Hello
nice to meet you.
Very easy to understand your tutorial,thanks for sharing,i love patchwork.
happy week
kiss
ROSA

Maribel-Embrujada del Patchwork ha dit...

Hola Laura,
Felicidades, te ha quedado precioso y muy original, en cuanto pueda hago uno.
Gracias por tu tutorial está muy bien explicado.
Hasta pronto

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...