18 de juny, 2009

Comença la Cadena!

S'ha acabat el termini d'iscripció a la CADENA DE REGALS! COMENCEM A TREBALLAR!
Us estic molt agraïda per la vostra participació! Estic molt contenta que us emocionin aquestes petites coses!
En els propers dies rebreu l'adreça a qui heu de fer l'enviament!

La cadena ja s'ha creat. S'han escrit en paperets els noms de les participants i s'han ficat en una bosseta. La meva parella ha estat la mà inocent que ha anat extraient els paperets un a un. El nom del primer paperet li envia l'agulla al segon, el segon al tercer... i així successivament fins que l'últim li envia al primer.

L'últim dia per fer l'enviament de l'agulla és el 6 de juliol. L'enviament ha de ser per correu postal perquè l'emoció d'arribar a casa i trobar-se un regalet no es perdi.

Les noies de Punts i Draps, no importa si feu les agulles conjuntament a classe, però si que heu de ser discretes amb dir a qui us ha tocat, ja que pot ser una companya de grup i es podria perdre la sorpresa.

Si es possible, farem una recopil.lació de les fotos de totes les agulles i les penjaré al blog en forma de cadena!

Ja sé que em repeteixo una mica però GRÀCIES.

1 comentari:

Betty Patch ha dit...

¡¡¡Gracies a tu guapa!!!! Jo estic encantada. Aquestes petites coses son les que donen emoció a la vida. Ja se a qui li tinc que enviar...... I jo ¡¡¡a esperar a correus!!! Un petonàs.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...