20 de juliol, 2009

Bolso d'estiu.

A la passada fira de patchwork que es va fer a Sitges vaig comprar aquest retall de roba tant estiuenc. Suposo que totes ens em trobat amb la situació : "alguna cosa en faré, aquesta roba m'encanta!"
Doncs bé, d'aquest amor a primera vista n'ha sortit un bolso/bossa d'estiu que combina amb tot.
Li vaig col.locar un parell de butxaques interiors que sempre van bé, pel mòbil o per altre coses.
La tanca és magnètica.
Estic molt satisfeta amb el resultat, els bolsos grans m'encanten!

9 comentaris:

Pili ha dit...

Molt xulo !! compte amb la tanca magnètica i les targetes de crèdit que fan que s'espatllin amb facilitat.
PEtons.

Florin ha dit...

T'ha quedat molt estiuenc aquest bolso, m'agrada.
Petons

Pili ha dit...

Passa pel meu blog hi ha una kdada en marxa.
PEtons.

Viviana ha dit...

Divinos!!.Las telas preciosas.
Cariños

Montse ha dit...

m'agrada molt!!! és molt vistód i combinable... felicitats!!!

Maria ha dit...

M'encanta el bolso!!!!

Preciós!!!

Ens veiem dimarts???

Un petonàs!

ROSER ha dit...

Laura les bolsos son molt bonics, jo no tinc gaire tendència a fer bolsos, però quan els veig em venen ganes de fer-ne.
Roser

a peu coix ha dit...

Bon dia1
He descobert el teu bloc i m'agrada molt i molt
Fins aviat

Iris Solà ha dit...

Hola!!Quines coses molt maques!! jo també sóc de Lleida tot i que no hi visc. També m'he animat a fer un blog, www.irispatch.blogspot.com, tot i que encara em queda molt per fer, just he començat... però visitaré el teu ben sovint doncs m'agrada molt les coses que tens.

Salutacions!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...