17 de juliol, 2009

He rebut un MIMO-PREMI

La Florin del blog www.patuspatch.blogspot.com m'ha concedit un MIMO-PREMI. Estic molt contenta! Us convido a que visiteu el seu blog perquè val la pena. Fa uns treballs fantàstics.

Aquest MIMO-PREMI té aquestes senzilles normes :

  • Acceptar el premi.
  • Posar-lo en el teu blog amb el nom de la persona que te l’ha donat i el link del seu blog.
  • Passar-lo a 15 blogs que hagis descobert últimament i avisar a cada un del seu mimo.

Els blogs a qui concedeixo el MIMO-PREMI són els següents:

M'agrada molt passejar-me per aquests blogs així que a tots ells felicitats!

8 comentaris:

EL RINCON DE CHELO ha dit...

Muchas gracias por la parte que me toca, besos

Chelo

mariona ha dit...

Moltes gracies per al premi.
Bon cap de setmana
Una abraçada

Carme ha dit...

Moltes gracies Laura !!!!

Petonss !!!!

Pili ha dit...

Gràcies per haber pensat en mí.
Petons i bon cap de setmana.

Lupe ha dit...

MUCHAS GRACIAS POR PENSAR EN MI.
BESITOS

ROSER ha dit...

Moltes gràcies poel premi i per el què dius qewu em segueixes, jo no tinc molta pràctica però a poc a poc vaig fent
Un petonet
Roser

ROSER ha dit...

Hola Laura
No veig la teva direcció de correu electronic en el blog, m'agradaria donar-te els gràcies particularment.
Roser

Alba ha dit...

No ho havia vist fins ara! Moltes gràcies per pensar en nosaltres! Una abraçada!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...