11 d’agost, 2009

Gallineta TILDA

Ja he tornat de vacances! moreneta i amb les piles carregades, i es que tot el que és bo dura poc!
Sincerament,aquests dies no he treballat gaire. Em vaig emportar un parell de cosetes petites per anar fent i ja sabeu el que passa... ara fas això, ara vas aquí, allà i de cosir... poquet, poquet. De fet quan ho tingui acabat ja ho penjaré.
Pocs dies abans de marxar, vaig assistir a un monogràfic que organitzava Punts i Draps. Es tracatava de fer una gallineta tilda (del llibre Tildas Landsted).
Sé que én el llibre mostra que la gallina es fica per decorar algun test de plantes, però vaig decidir donar-li una altra ubicació. Vaig agafar un gerret de vidre i vaig comprar unes sals decoratives de color taronja i aquí la teniu!
A la cuina queda la mar de bé!

4 comentaris:

Pili ha dit...

T'ha quedat preciosa!! en cualsevol lloc queda ben bonica.
No sabia que fessin monografics a punts i draps?
Petons.

Montse ha dit...

Quina gallina mes "xula", felicitas.
No pateixes pels treballs, les vacances son per desconectar, benvinguda.

Petons

Noelia ha dit...

Que buena idea!
Te ha quedado muy bonita y así puesta queda super bien!

Un saludo,
Noelia.

Montse ha dit...

esta ben xula!!!
felicitats!!!

com et va quedar l'amanyac???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...