23 de novembre, 2009

El Tió de Nadal

Tenia moltes ganes de fer aquest treball: el Tió de Nadal. A Catalunya fer cagar el Tió, és una tradició molt arrelada. Pels voltants de la Immaculada, es comença a cuidar i a donar cada dia menjar a un tronc d'arbre. Aquest es tapa amb una manteta per a que no passi fred durant la nit.La vigilia de Nadal o el mateix dia 25, els nens i nenes de la casa, li donen copets amb un bastó tot cantant una cançó. El seu objectiu és ben senzill, fer-li cagar regals i torrons.
Com podeu veure n'he fet dos: un per casa dels meus pares i un per casa nostra. A la meva mare li va encantar només veure'l i no vaig dubtar en prepara-ne un.
Són molt graciosos! la roba imita perfectament la fusta!A més també vam comprar unes barretites catalanes autèntiques per fer-lo més real. La manteta té motius de patch nadalencs.No sé si aquest Nadal cagarà molts regalets, però el que està clar és que sota l'abre quedarà genial.

8 comentaris:

Pili ha dit...

Son molt simpàtics però jo no sé si colarien, a casa meva la peque encara s'ho creu així que això de que sigui de roba no ho veuria del tot clar.
Petons.

Gladys Creativa ha dit...

Quina cosa més maca t'ha quedat!!!! et felicito!!!!

El rincón de Paloma. ha dit...

Son molt simpatics !!!! es una bona idea.LLastima que jo ja no tinc nens petits.

Montse ha dit...

Si no tingués els meus molt ben guardats pensaria que me'ls han tret de l'armari!!!

Noelia ha dit...

Que chulos!!!
Te han quedado genial, con su mantita de patch, me encantan!!!

De todas maneras, espero que os den muchos regalitos!

Un saludo y feliz fin de semana!

Betty Patch ha dit...

T'han quedat genials i super divetits. Jo estic fent la manteta per tapar-lo- Avia'm si hem dona temps perque son moltes les coses naladenques que tinc que fer. Un petonàs ben gros.

Pili ha dit...

Passa pel meu blog, t'he deixat un regalet.
Petons

Alba ha dit...

Que graciosos, amb barretina i tot! Aquest Nadal si que lluirà casa vostra...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...