13 de novembre, 2009

Més draps de cuina

Aquests draps de cuina els hi he regalat a l'Antonieta, la meva "colega" de la feina.Em venia molt de gust fer-li un detallet perquè estic molt contenta de tenir-la com a companya. La veritat és que treballem molt bé juntes i a la feina em cuida com una mare. Un dels draps té una aplicació d'un caragolet Tilda.L'altre té dos porquets i un cordonet de cotó a un extrem, és un drap per tapar el pernil (ja me l'heu vist fer vàries vegades).
Ha estat molt contenta i jo també de regalar-li.
Aprofito per anunciar la segona KDD LLEIDATANA.
Serà el proper dissabte 21 de novembre, a la cafeteria 4 PORTES, a partir de les 9:30. Aquesta cafeteria es troba a la Rambla Corregidor Escofet num 2 (cantonada avd. Tortosa) al barri de Pardinyes.
Animeu-vos!!!

7 comentaris:

Glòria Garcia ha dit...

Els draps una monada, i la KDD em fa una mica d'enveja, m'agradaria tenir un grupet d'amigues ben a propo per quedar. Que us ho passeu molt i molt bé.

Glòria

Carme ha dit...

Estos paños de cocina te han quedado chulisimos !!!

Yo tambien tengo echos algunos con aplicacion y no veas lo que cambian, asi que seguro que a tu compañera le encantaran !!!

Besitoss !!

A la quedada no podre ir, estare fuera de Lleida :(

Concha Berdala ha dit...

muy chulos los paños,y lo de la qdd , yo no soy de lleida, soy de monzon, pero si fuera por la tarde tambien vendria
bss

Pili ha dit...

Molt xulos els draps!! gràcies per publicar lo de la kdada. T'hi esperem!!
Petons.

Carme Torras ha dit...

Uns draps de cuina molt bonics, ja pot estar contenta la teva companya, ara vaig a entretenirme mirant cosetes al teu blog es la primera vegada que hi vinc i la veritat es que sembla interesant, una abrçada i que vagi bé la kedada.

Lupe ha dit...

Que guapets els drapets de cuina!
el cerdet molt graciós!

BESITOS

Viviana ha dit...

Que lindos !! Muy buena idea. el post anterior del hipopotamo es precioso tambien.Cariños

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...