13 de febrer, 2010

Sorteig d'aniversari!

El dia 6 de març Art to Patch celebra el seu primer aniversari! En agraïment a totes aquelles amigues que segueixen el blog, he volgut preparar uns detallets. Com podeu veure és un treball senzillet, són 5 agulles de pit. Ja estan preparades a punt per ser enviades a les afortunades.
Per participar és molt fàcil. Simplement es tracta de deixar un comentari en aquest post. Aquelles persones que tingueu blog, si voleu, podeu ficar un enllaç del sorteig en la vostra pàgina, tot i que no és una condició obligatòria per participar. Si no teniu blog, podeu participar deixant una adreça de correu electrònic per poder-me ficar en contacte amb vosaltres en cas de que guanyeu.
La data límit per apuntar-se serà el dia 5 de març. El sorteig es celebrarà el dia 6.
Animeu-vos a participar i MOLTA SORT!!!!

28 comentaris:

El rincón de Paloma. ha dit...

Que cumpleixes mooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooolts mes anys. Petonets

Pili ha dit...

Felicitats pel teu primer cumpleblog!!!!!
Petons.

Montse ha dit...

felicitats
em copio la idea pel meu cumple del blog... !!!

Ana del guisante ha dit...

Moltes felicitats!

Carme ha dit...

Moltes felicitats Laura !!!! :) :)

El Sal de los corazones si quieres te lo paso via Ana, jaja asi que ya me diras algo.

besitosss !!!!!

Nuna ha dit...

Estic construint el meu blog i no en va, m'han dit que visités el teu. Enhorabona pel bolg i moltes felicitats!!!

Nuna

Montse ha dit...

Hola Laura muchas felicidades por tu cumpleblog, espero que cumplas muchos mas.
Aqui ya tienes una seguidora!!
Petons

Montse ha dit...

Moltes felicitats per aquest primer any!!

Una forta abraçada!!!

Maite ha dit...

Jo també vull felicitar-te i agrair-te el comentari al meu blog. Et seguiré!

Molts petons!

Eva ha dit...

Hola Laura
Gracias por tu comentario y felicidades por tu cumple blog
seguiremos en contacto
bss

Raquel ha dit...

Felicitats per l'aniversari del teu blog!! Desitjo que fagis molts mes!!
Jo estic en els preparatius de fer el meu blog i vaig agafant idees.
Moltes gracies
Raquel

Sandra ha dit...

Hola hola!
No havia visitat el teu blog fins avui, i m'ha agradat molt!
A partir d'ara et segueixo!
Petonets

Magda ha dit...

Uuuuyyyyy!!!! per poc, no coincidim en el dia d'aniversari, jo el faig el 14 de març. Per molts anys!! i que jo ho vegi (ji,ji,ji)

Ica ha dit...

per molts anys arttopatch!!!
sembla que va ser ahir que la laura et va donar vida i vet aquí ja compleixes 1 anyet!!!
segueix així, moltes felicitats!
ica

Pepa ha dit...

Holaaaa guapaaaa!!!!
Moltes gràcies per la teva visita!!!! Jo tampoc et coneixia però veig que totes les meves amigues et "segueixen". M'apunto!!!
Moltes felicitats pel teu blog tan xuloooo!!!!
Petonets.

ROSSETA ha dit...

F E L I C I T A T S...
Me apunte y espere que cumpleixes molts mes....

Un beset

MARIA FERNANDA ha dit...

Hola, Laura! Muy lindo tu blog, felicidades por el primer aniversario, que lleguen muchos más,

Marifer
Nicaragua

ana-ane ha dit...

Hola guapa por pasar por mi casita virtual, y gracias por dejarme participar.

Feliz cumpleblog

cristina ha dit...

Laura encantada de conocerte y muchas felicidades, te deseo muchos más.
bsos

corapensa ha dit...

!Felicidades por compartir este loko mundo de los blogs!,me gustan mucho los conjuntos de bebe que has hecho

Anònim ha dit...

FELICITATSSSSSSSSS!!!!!!

m'apunto!

Anna M.

Marta ha dit...

Laura, m'apunto, que estic de ratxa!!!!!!!!

Pallazzoallamura ha dit...

Felicitats!!! Mira que bé entrava per agrair-te el comentari i em trobo amb un sorteig, m'apunto, jeje.
Petons.

ludy11 ha dit...

Felicidades!!!

Me encantaria participar en tu sorteo. Ahora mismo pongo en la columna de los sorteitos un enlace de tu sorteo.

Ojala tenga suerte.

Muchos besos

Carme ha dit...

Hola Laura moltes Felicitats pel teu aniversari !!!
i me n'alegro que t'agradi el canvi de cara del meu blog :) :)
m'ha costat, però a valgut la pena fer-ho.

Petonetsss !!!!!

Mamen Cerezuela ha dit...

casi se me hace tarde,Muchas felicidades por tu Blog

ART TO PATCH ha dit...

S'ha acabat la inscripció pel sorteig!Aquesta tarda es farà! Molta sort a totes!
Laura

a peu coix ha dit...

Feliç aniverbloc!
M'ha agradat molt. T'he enllaçat al meu
Arreveure

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...