20 d’abril, 2010

Exposició-Concurs Punts i Draps 2010.

En motiu del tercer aniversari de la botiga Punts i Drap (C/Igualada, Lleida), l'Anna, la profe ha organitzat un concurs entre totes les seves alumnes.
A més a més del concurs podreu visitar l'exposició de treballs del curs 2009-2010 del 19 al 24 d'Abril.
El concurs en grup tracta de fer un coixinet per les agulles i l'individual un clauer.
No us podeu perdre l'exposició, creieu-me que val la pena. Hi ha uns treballs fantàstics. A més també tindreu l'oportunitat de votar pel grup i pel clauer que més us agradi i entrar en un sorteig!
Per a les que no pogueu anar-hi al blog de Punts i Draps (www.ana-puntsidraps.blogspot.com) podreu veure algunes fotos.

9 comentaris:

ludy11 ha dit...

Que pena que me pilla un poquito lejos.

Muchos besos

Ana del guisante ha dit...

Es preciosa l'exposició, la gent té molta creativitat, i molta habilitat. Felicitat a totes les que hi han participat.

Glòria Garcia ha dit...

Aix, jo també voldria anar però estic una miqueta lluny, jeje. Gràcies per passar pel bloc i deixar-me el teu comentari.
Petons.

Glòria

mariona ha dit...

Bé,jo també estic lluny¡¡¡peró que tot vagi molt bé.
Petonets

Nuna ha dit...

OOhhh m'encantaría veure-ho, però aquestes dates no puc... que vagi molt bé, ja ensenyareu fotos !!!!

Ptnets

ROSSETA ha dit...

Vos desitje que tingau molt de exit...
Un beset

Montse ha dit...

Donç jo, el día de Sant Jordi com anire a donar un tomb pel carrer Major m'hi arribaré.

Petons pel Lluc!!

Pepa ha dit...

Hola Laura!!!!
Dons a mi també m'encantaria....llàstima que estigui una miqueta lluny d'aqui...i tot just ara que he pugut arribar....
Espero veure les fotos aviat!
Petonets.

Pili ha dit...

Llàstima arribo tard, he estat fora!!
Petons

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...