24 d’abril, 2010

Ja tenim guanyadores!!!!

Aquesta tarda hem sabut el grup guanyador del concurs de coixinet per a les agulles organitzat per Punts i Draps. Som nosaltres!!! La Vero, la Gemma, la Mª Carmen i jo estem super contentes. Aquí us mostrem el nostre treball: una rèplica, a escala, de la botiga Punts i Draps. Diferents parts de la botiga eren els coixinets: les làmpares, la cadira, un prestatge de robes i el dels fils. Vam intentar reproduir tots els detallets de la botiga i crec que en bona part ho hem aconseguit.
Quan l'Anna, la profe, ens va dir l'objectiu del concurs d'aquest any, la Vero va proposar aquesta idea. La resta de seguida vam estar d'acord perquè ens semblar molt original. A més, per nosaltres aquesta botiga és un lloc molt especial, on cada dissabte ens trobem per compartir allò que més ens agrada: el patchwork. Si que ens ha portat "feineta", però emb disfrutat molt i sobretot estem molt contentes amb el resultat. El que més ens satisfà és que a la gent que ha votat, també els hi ha agradat. No podem deixa d'agraïr a l'Anna i al Gerard la seva ajuda. Sense ells no hagués estat possible!


A part del concurs de grups, en l'apartat individual, el clauer que vaig presentar ha estat el que ha rebut més vots. Estic molt contenta perquè mai havia guanyat res, i menys per partida doble. Es tracta de tres matrioskes tilda. S'amaguen una dins l'altra com les típiques ninetes russes que són.

Per últim donar l'enhorabona per a totes les alumnes que hem participat en el concurs i en l'exposició. Tos els treballs són fantàstics, autèntiques obres d'art fetes a mà.

Felicitats a totes!

11 comentaris:

Magda ha dit...

Quina feïnada!!! us ha quedat molt bé. La idea genial! i el clauer superxulo. Es molt original.
Felicitats pels 2 premis!

Carme ha dit...

Enhorabuena Laura !!
La verdad es que habeis tenido una gran idea, cuando vi lo que habiais echo no me lo podia creer, es igualita !!!
y claro ... os vote, lo mismo que tambien vote por tu llavero !! jajaja

Besitosss !!!

Ana del guisante ha dit...

Doncs has de saber¡¡¡que jo t'havia votat per partida doble!!!

Moltíssimes felicitats.

Fliselina Custom-Made ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Ica ha dit...

laura moltes felicitats!!!! estic molt conteta que hagis guanyat l'individual! :)
i per suposat també molt contenta que haguem guanyat la categoria de grup!!
totes plegades estem fetes unes artistasses!!!
;)
ens veiem, muak
ica

Anònim ha dit...

Hola Laura!!! Moltes FELICITATS!!!! Per partida doble!! Estic tant contenta pel premi!!! Després de tant esforç, ha valgut la pena,em guanyat!!
Això ho hem de celebrar!!
El Gerard et dona les gràcies a tu per tot. Petons!!

Marta ha dit...

Laura, quina passada! però és que us ha quedat de conya! no hi falta cap detall! i això que no conec la botiga! me n'alegro molt dels premis, també del premi personal amb els clauers tan monos, suposo que et deus sentir supermotivada, una cosa així anima molt, disfruta-ho!

Pili ha dit...

Dos premis molt merescuts. La botiga es una virgueria i el clauer molt original.
Petons

Marta ha dit...

Felicitats per partida doble Laura, un premi molt merescut. Petons!!!!

Pepa ha dit...

Ahhhhhhh!!!!! Que maco tot!!!!!!!!
Moltisimes felicitats!!!!!!!
Petonets.

nyapbuf ha dit...

Hola Laura sóc la Eva i ens em trobat a la botiga. La que va reconèixer al Lluc. Jo vaig votar els dos no sabia de qui eren i la vaig acertar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...