08 d’abril, 2010

La canastreta

Us començo a mostrar alguns dels treballets que he estat fent pel Lluc. Aquest és el conjunt per la canastreta: un parell de pitets, dues tovalloles, un amanyac i dos bossetes.Els pitets són molt divertits, el de topets té fins i tot una butxaqueta.L'amanyac (arrullo) és una peça imprescindible en una canastreta. Trobo que són molt pràctics.Aquí teniu les bossetes. La gran està pesada per ficar uns quants bolquers i l'altra pel "bibe", xumets,... bé de fet és poden fer servir pel que vulguis.Finalment dues tovalloles, una petita i una mitjana.
M'agrada com ha quedat el conjunt! aquesta robeta m'encanta!

14 comentaris:

Marta ha dit...

Que xulo t'ha quedat tot el conjunt, els pitets me sonen una mica!!!! jaja. M'agrada molt tot!!!

Nuna ha dit...

Que bonic !!!! m'encanta tot !!! quina cucada !!!!

Un petonet

ludy11 ha dit...

Que bonito y el color verde pistacho me parece todo un acierto.

Es precioso.

Muchos besos

montse ha dit...

Ideal para un bebe, la tela es supersimpatica y se aleja de lo topico azul y rosa. El conjunto es precioso. Enhorabuena
Besitos

Ana del guisante ha dit...

T'ha quedat un conjunt molt bonic. Felicitats :-)
Una abraçada

Maite ha dit...

Qué maco! Fa venir ganes d'axuxar un bebé!!!! Ja em sembla sentir l'olor de la colònia infantil.....

Petons!

Raquel ha dit...

Ei!
Que maco!! Aquesta robeta d'animalons es super divertida!!
Jo vaig fer un conjuntet aixi per regalar i queda molt bé.
Un Petonet
Raquel

Marta ha dit...

Hola Laura! quina preciositat de conjunt! estàs feta una artista, és preciós!!! les teles són una monada, tens molt de gust, felicitats per la feina feta! per cert, l'altre dia vaig comprar a Amazon uns quants llibres, i em va fer gràcia un de cosetes per nadons, es diu : Quilts, Bibs, Blankies... Oh My! és una cucada de llibre.petons!

Magda ha dit...

Moltes gràcies Laura, m'estàs donant una lliçó que fa molts anys tenia oblidada. A més la robeta es MONÍÍÍÍSSIMA.
T'alabo el gust. Segur que en Lluc es deu sentir molt còmode en aquest amanyac (no ho havia escoltat mai aquest nom)
Doble lliçó.
Una petonet per tots dos.

Montse ha dit...

Laura, he estat mig d'obres a casa i no he tingut temps per internet,quina gran alegria, moltes felicitats pel Lluc, i la canastreta ha quedat molt bonica.
Enhorabona pares!!!

Una forta abraçada familia.

Mariaje ha dit...

eres una artista, que bonito te ha quedado todo
Un besote y feliz semana

Glòria Garcia ha dit...

Tot és moníssim, el Lluc deu estar molt i molt content amb tu, jeje.
Petons.

Glòria

Pili ha dit...

Quin goig que fa aquesta canastreta. Es un conjunt preciós i molt pràctic.
Petons

Mari ha dit...

Hola guapa!!
cada vegada m´agraden mes les cosetes que fas pels nadons, ya em vaug enamorar de l´amanyac del Joel i el de la Laia. Potser es un atreviment per part meva, pero em podries explica com es fan? Soc nova en aixo de cossir i no sabria per on començar.
Et deixo les meves dades, si et sembla ve. Tinc a la familia tres nens a punt de neixer i no se que mes fer de regal.
Gracies per tot i perdona si et molesto.
Mari
mcarmencabezas@hotmail.com
http://elcafedelamari.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...