09 de juny, 2010

L'habitació del Lluc

Aquesta és el conjunt per l'habitació del Lluc.
La vànova per la cuneta juntament amb el protector. Us agrada la roba? és molt dolça! És un panel disenyat per EstudioStencil. Els colors blau marí, vermell i beix, trobo que són molt acertats per un nadó.La veritat és que va ser bastant ràpid de fer perquè només vaig tenir que encoixinar per la línia discontinua.
Com que tenia bastanta roba, vaig poder fer un llençol a conjunt i ficar-hi un detallet a la cortina.Per acabar li vaig preparar un saquet amb el seu nom per guardar el pijama. Queda molt graciós lligat a la cuneta.
La veritat és que tot aquest conjunt el vaig fer amb molta il.lusió.

20 comentaris:

Magda ha dit...

Pots estar contenta, t'ha quedat molt bonic tot plegat. Molt adient per un nen, eh?. El detallet de la bosseta no l'habia vist mai i trobo que es una bona idea.
Nosaltres encara no sabem que tindrem. A veure si a la propera eco ens dieun alguna cosa.
Un petonet al nen i una abraçada per tu.

Carmen ha dit...

Jooo que bonita la cuna !!! :) :)
pero si parece una foto sacada de una revista de decoracion !! jajaja
(lo digo en serio ...)

Y anda que no has aprovechado bien la tela, has tenido muy buenas ideas, felicidades !!!

Petonetsss !!!!!

Montse ha dit...

Pero que rebonic ha quedat, Laura has encertat amb tot, amb les robetes i els detalls, queda molt dolç i molt finet.
Felicitats.

Imagino que el Lluc deu estar ben gran, dona-li un petonet de part meva.

mariona ha dit...

Felicitats Laura¡¡¡una habitaçió per un reiet,t'ha quedat genial¡¡¡
Una abraçada i per en Lluc un petonet.

El rincón de Paloma. ha dit...

Es maquissim !!! t'ha quedat una habitació molt xula. Petonets

Ana pesolet ha dit...

M'encanta! Els colors, ideals, el dibuix, moníssim, la bosseta pel pijama, perfecta. Felicitats!

ROSSETA ha dit...

Te ha quedat de revista de decoració, com diu Carmen, has asertat el diseng.. es molt bonic...
La bolseta que tu has fet per posar el pijama, jo li vas fer a la meu neta uno mes chicotet, per engancharselo a la seu llitera, pero posar la botella de l'aigua..
Felicitats per lo ben fet que esta..

Un beset

Maria ha dit...

Laura!!!

Tens la mateixa cuna que nosaltres!!! L'ïu crec que te la mateixa, és de la casa ROS???

T'ha quedat precios tot!!!!

Jo encara tinc que fer la vànova i el protector per la cuna del nen, perque primer he tingut que fer la dels nevots, ja se sap, en casa del herrero ...

M'encanta tot!!! Ens hem de conèixer que costa molt trobar a algú amb la mateixa afició que tu, de la mateixa ciutat i amb un nen de la mateixa edat!!!!!!!!

T'has d'animar a la propera quedada!!

Un petonàs!!! L'habitació t'ha quedat espectacular!!!!!

Un petonàs

Marta ha dit...

És preciós Laura! quines telss tan boniques, semblen franceses, quin conjunt tan bonic t'ha quedat! la idea del saquet pel pijama és boníssima, m'ha agradat tot molt, heu decorat la seva habitació amb molt de gust. Felicitats per tota la feina Ah! se m'oblidava! el detall a la cortina és una cucada!

Pepa ha dit...

Ets una artista!!!!!!
T'ha quedat tot preciós!!!!!!!
Tot conjuntat!!!!!!!
Quin gust fer tot això per aquesta personeta que tant estimes,oi???
Petons.

nyapbuf ha dit...

Molt xuli Laura és molt bonica de veritat

Neus ha dit...

Es molt maco, felicitats. M'encanta les robes, i com dius, molt acertats per un nadó. Un conjunt 5 estrelles! i amb el teu permís...et segueixo.

Pili ha dit...

Laura quin goig que fa, no té res que envejar a les de les revistes!!!
Tenim una kdada a la vista, passa pel meu blog, a veure si aquest cop et podem conèixer.
Petons

Maria ha dit...

Guapa!!! Dissabte tenim quedada!!!

Em vas dir qua a la pròxima no fallaries, jejejeje

Jo amb l'Ïu ja m'hi he apuntat!

A veure si podem conèixer al Lluc!!!

Un petonàssssssss

Carme Torras ha dit...

Un conjunt monisssssim,m´ha encantat, felicitats per la feina ben feta.

GLÒRIA ha dit...

Es molt bonic, t'ha quedat una habitació molt dolça!!!
El detall de la bossa pel pijama i la cortina, m'encanta!

Florin ha dit...

És una preciossitat, t'ha quedat genial, tot molt ben aconjuntat.
Felicitats !!!!!!!

Montse ha dit...

Que habitacion mas bonita!!!!!!
Seguro que le encantara.
Besoss

lluna d'abril ha dit...

Una habitació de conte, és preciosa!!!
I els peucs, no tinc paraules, quina filigrana, ja pots felicitar ala padrina de la meva part, és una peça mereixedora de ser en un museu!!!
Una abraçada

Anna ha dit...

Felicitats , una habitació fantastica !!!!!

Una abraçada ,Anna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...