19 d’agost, 2010

Saquet per dormir per l'Arnau

Ja tenim aquí a l'Arnau!
Afortunadament tot va anar molt bé! L'Àlex i la Mònica també s'estrenen com a pares i estan la mar de contents. "És un ratolinet" deia la Mònica emocionada.
Aquest any com podeu veure que hi ha molts naixements al nostre entorn i realment estic fent un curset avançat amb labors per a nadons. M'encanta! Perquè tot queda tant bonic! El Lluc tindrà molts amiguets ( i els que queden per nèixer)!
A l'Arnau li he preparat un saquet per a que no es desabrigi al dormir. Penso que els hi serà molt pràctic tenint en compte l'hivern lleidatà i com es mouen els nens a la nit. La veritat és que estic molt contenta amb el resultat. És molt dolç! La robeta és de piqué combinat blanc i blau cel. Té una cremallera lateral i uns xecs de plàstic a la part superior que faciliten ficar-hi al nen. A més a més està personalitzat amb el seu nom. Espero que els hi agradi!


5 comentaris:

Magda ha dit...

Segur que els agrada molt perque es una bona idea a més de pràctica.
Una abraçada

Marta ha dit...

Molt xulo Laura, jo estic fent 2, quan els acabi ja els ensenyaré!

Ana, princesa del guisante ha dit...

Molt bonic, i pràctic... et felicito, a tu, i als teus amics.

Montse ha dit...

Com va el primer estiu d'en Lluc??
Aixo dels naixements va a "tongades". Apa enfila agulla jajajaj.
El saquet ha quedat molt bonic, felicitats.

Petons

marta ha dit...

Segur que als pares els hi agradarà, és mol pràctic pel fred de l'hivern, els nens poden dormir sense passar fred i els pares tranquils de que no es destapen. Ja veuràs!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...