01 de novembre, 2010

Detallets.

Per fi torno a publicar! He estat un temps bastant desapareguda de la blogosfera, tot i que he anat seguint els vostres treballs.
La veritat és que massa temps lliure no tinc: el Lluc, la feina, casa.. que us he de contar! A més el cap de setmana passa rapidíssim i l'intentem aprofitar al màxim!

Us vull mostrar els detallets que vaig preparar pel bateig del Lluc. Són uns cors Tilda de diferents colors. La veritat és que amb la roba de llí han quedat força bé. A l'interior hi ha llavors seques de lavanda que li donen un aroma molt agradable. Aquí en teniu una petita representació, en realitat n'he fet gairebé vuitanta així que com compreneu m'ha portat bastant temps a tenir-los tots acabats.
Estem contens del resultat. Sembla que agraden!

7 comentaris:

Montse ha dit...

Te han quedado muy bonitos seguro que seran un exito.
Petons

Ana, princesa del guisante ha dit...

M'encanten les combinacions de colors :-) FElicitats, i benvinguda

Neus ha dit...

Qué macos t'han quedat!!! D'on has tret les llavors de lavanda? Quina feinada però segur han agradat moltíssim. Salutacions!

Nuna ha dit...

Són moníssims !!!!
Moltes felicitats !!!

Ptnets

Montse ha dit...

Que bonics han quedat i quina bona idea.
Una abraçada i molt petonets pel Lluc.

Marta ha dit...

T'han quedat moníssims Laura, però...quina currada!!! mare meva, quanta feina! ara, fan molt de goig, et felicito!

Pepa ha dit...

Ooooohhhhh, quina bona idea!!!!!
Per que no feia patchwork jo quan eren els meus petits...mmm.....quina pena!!!!
Ja veuras com triumfaràs amb els cors!!!
Petonets.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...