20 de juliol, 2011

La teoria de l'Evolució

Va ser al voltant de 1860 quan Charles Darwin va pronunciar la teoria de l'Evolució per Selecció Natural. Aquesta teoria va desencadenar amb la llei general de l'Orígen de les Espècies. A grans trets la llei argumenta la modificació de les espècies basant-se en l'adaptació al medi on viuen "només els més ben adaptats sobreviuran". La meva part de biòloga, tot sovint em fa tenir aquesta premissa present i extrapol·lant-la al moment economico-social en que vivim, justament és el que ens ha tocat fer . Evidentment, la vida és una adaptació constant i gradual a les diferents situacions que ens sobrevenen, però hi ha èpoques en que aquesta adaptació és obligatòria i radical.
Aquesta teoria explica en bona part el meu "parèntesi" a la bloggosfera. He hagut d'adaptar-me! Deixar algunes coses per fer-ne unes altres de noves. Poc a poc es torna a la normalitat i l'adaptació radical torna a ser gradual. Ficar fil a l'agulla, és el primer símptoma.



Aviat veureu els resultats!


4 comentaris:

Ica Parisi ha dit...

hola laura! me n'alegro de que tornis a escriure i espero que ben aviat ens puguis ensenyar les teves noves creacions... i també t'he de dir que m'agrada molt la nova imatge del blog!
muak!

Pili ha dit...

Et trobavem a faltar, estaré atenta per veure les primeres puntades que faci aquesta agulla.
Petons

Ana ha dit...

M'alegro molt Laureta!!!

Carmen ha dit...

Quant temps Laura sense llegir-te, ja tinc ganes de veure el que et portes entre mans !!!

Petonetss !!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...