01 de setembre, 2011

Nespresso What Else?

A qui no li agradaria fer un café amb el propi Clooney?
Bé, doncs per fer un bon café, cal una bona cafetera i també cal mantindre-la sempre en les millors condicions possibles. És per això que gràcies als patrons que em va passar l'Ana (Punts i Draps) he pogut preparar aquesta funda. De fet vaig començar-ne dues l'any passat i no ha estat fins aquest estiu que he acabat la primera. M'ha mare ha estat molt contenta de per fi poder tapar la Nespresso.

8 comentaris:

Florin ha dit...

Molt adients les teles utilitzades per fer la funda, a més les trobo precioses igual que la funda.
Petons

Neus ha dit...

Yo también tengo este aparatejo...que bonito queda así y que telas más adecuadas. Precioso!

Pepa ha dit...

Uaauuuuu!!!!
Quina super idea!!!! Ni se m'havia passat pel cap!!!!
Petonets guapetona.

Núr ha dit...

Jo també en podria fer una per a la nostra... Em faig un fart de netejar-la perquè la tinc massa a prop dels fogons... ains!!!

Montse ha dit...

Gracies per la visita.
La funda de la cafetera ha quedat de lo mes bonica y original.

Petonets

Marta ha dit...

Hola noia, el estiu a anat be, tranquilet i de treballar poca cosa, la caseta es un sal que em vaig apuntar i encara no l'he començat i la nina de la tilda es fà en no res, lo que si vaig fer es al principi d'estiu moltes samarretes. Tu que tal, i el nen?? deu estar enorme!!!!

Marta ha dit...

Ok, jo m'apunto al sopar!!! jo demà veurè a l'Ana, també li comentaré, i al Lluc segur que li anirà molt bé i s'ho passarà genial!!!

Elizabeth ha dit...

Hola:
No sé que me gusta más, si la funda o George Clooney, no lo tengo muy claro, jajajaaj
Muy bonita, besos.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...