25 d’octubre, 2011

La mantenta d'en MIC i en Cinc Segons!

Aquí us mostro la manteta que li vaig preparar al Lluc per l'escola bressol. Com us havia explicat en algun altre post, aquest dos personatges li encanten.
L'objectiu de la manteta és clar: en Mic i en Cinc Segons han de mantenir al Lluc ben calentet durant la migdiada.
Penso que ho aconseguiran! m'han assegurat que el Lluc no se la treu de sobre.
Per cert, em plau dir-vos que el procés d'adaptació s'està acabant. Els últims dies ha fet una gran evolució.
Aquí teniu els detalls de l'aplicació en festó...



10 comentaris:

Florin ha dit...

No m'estranya que no se la tregui de sobre, és preciosa !!!
Petons

susiloci ha dit...

Ohhhhhhhhh es preciosa!!!!!!

Marta ha dit...

Molt xul.la, m'agrada molt i per lo que dius al Lluc li agrada mes.
Molts petonts i em de decidir ja algun sopar o berenar, però ens em de veure!!!

Pili ha dit...

Molt xula!! el Lluc deu ser l'enveja de l'escola amb aquesta manteta exclusiva.
Petons.

Sílvia ha dit...

Que mona!!! Com la vegi la meva filla estic perduda!!!

Núr ha dit...

Quina gràcia! És maquíssima! :D

Montse ha dit...

La manteta es molt divertida, a mi m'agrada molt i el Lluc esta molt feliç amb ella, aixi que felicitats.

Petonets

maria jose bernal ha dit...

A les meues nebodes tambe son fans del Mic, t'ha quedat molt bonica.
Bessets

Pepa ha dit...

Que macaaaaa!!!!! No m'estranya que li agradi tant!!!
Un petonet.

sweetpach ha dit...

Hola,

Una manteta preciosa i molt actual.

Un peto. Raquel i Neus

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...