29 de gener, 2012

Cotxes, trens i avions

Us mostro la funda nòrdica (160x240cm) que li vaig preparar pel llit del Lluc. Aquesta roba la vaig veure al blog de la Carme (Paso a Paso) i em va agradar moltíssim. Sabia que al Lluc li encantaria dormir envoltat de cotxes, trens i avions, així que no m'ho vaig pensar dues vegades en demanar ajuda a la Carme per aconseguir-la.
Com veieu el disseny és senzill, però vaig pensar que no calia massa "floritures" en una roba tant aixerida. La veritat és que a la seva habitació li queda genial i ell està emocionat de dormir tant ben acompanyat.

.

9 comentaris:

Ana Salom ha dit...

Que bonica i alegre!

Marta ha dit...

Hola noia!!!! molt xula la funda, el Lluc deu estar super content!!! Molts petonets!!!

Carmen ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Carmen ha dit...

Hola Laura, aquesta funda t'ha quedat molt chuli i no m'estranya amb aquestes robetes, jo encara tinc retalls de la meva i alli els tinc per veure que puc fer amb ells.

Petonets per a tu i el LLuc !!!

Pepa ha dit...

Que maca!!!! I tu que llençada per fer una norida!!!!
El resultat val la pena, està genial!!!
Petonets

Olga Cabello ha dit...

T'ha quedat molt bonica!!!. M'agrada.

Petonets.

Olga

nyapbuf ha dit...

Hola la manta molt xula! La de forro polar molt fàcil i barata! L'he comprat a pes per 6 euros i m'hen surten un parell. Jo et copio la tovallola. Ha de er molt còmoda!

Montse ha dit...

Que maca ha quedat i ara que veig el llit d'en Lluc penso que deu estar molt gran ja, oi??

Petonets

Cristina ha dit...

Hola Laura! I tant que t'ho permeto, només faltaria!!! Compartir treballs m'agrada moltissim...per cert, aquesta labor que li vas fer al teu fill m'encanta, les robes de cotxes avions i trens em xiflen!!! Fins aviat!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...