27 de febrer, 2012

Ja les tinc !


La setmana passada vaig fer la meva primera comanda a la botiga on line Fat Quarter Shop, i avui, inesperadament (el full de seguiment deia que el paquet encara era a Chicago) el carter m'ha portat aquest petit tresor.

Us imagineu la il·lusió que m'ha fet???

Vaig encomanar:
- 1 conjunt de fat quarters de la col·lecció The British are Coming.


-6 estampats de diferents col·leccions en tonalitats vermelles i blaves.
L'objectiu dels fat quarters i totes aquestes robes el tinc clar: una colxa d'entretemps.
- 2 charm packs de les col·leccions Sassy i Salt Air. Encara no sé ben bé què faré amb ells però els estampats m'encantaven.

Veieu quin goig que fan!!! Les robes són totes precioses!!!us asseguro que la foto no li fa justícia!

La veritat és que fer la compra ha estat molt senzill, a més a més de còmode. Tal i com ha anat aquesta primera comanda, segur que repeteixo!!!



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...