10 de febrer, 2012

Un regalet pel Max!

Fa poc més d'un mes que els nostres bons amics, el Carles i l'Alba, es van estrenar com a pares, va neixer el seu primer fill, el Max. Un nen preciós i ben formoset, amb unes galtetes dignes d'una dolça pessigadeta.

Els hi vaig voler preparar un hipo-coixí. Penso que és un regal la mar de pràctic, un coixí ben tovet tant per casa com pel cotxe. A més als nens els hi encanta!

Aquí en teniu alguns detalls...

De ben segur que serà un gran jugador de bàsquet i és que amb els pares que té, ja ho deu de portar a la sang. La veritat és que els jugadors del CB Bell·lloc s'han proposat donar relleu als seus fills: el Pau, l'Anna, el Sergi, el Joel, el Lluc, la Leire, el Max....i els que queden per arribar... i és que aquest any torna a ser un any de naixements al nostre entorn. Ja ho anireu comprovant!


5 comentaris:

Glòria Garcia ha dit...

Quina cosa més bonica, i quina casualitat al mes de novembre he tingut un nebodet que es diu MAX. M'agrada aquest coixí, no sé si seré capaç de fer-ho, no tindràs pas un tutorial?
Glòria

Magda ha dit...

Segur que els encantarà aquest coixí tan tovet i dolç. Es una cucada. Vaig veure un de similar a la revista Magic Pacth, però no té res a veure amb aquest tan xulo.
Una abraçada

Núr ha dit...

Uau, és genial! Té una cara ben simpàtica!

lo didal ha dit...

Molt bonics els teus treballs i aquest coixí m'encanta. És xulíssim!!
Anna.

Noelia ha dit...

Hola,
qué bonic i simpàtic! segur que li ha encantat!!
Em podríes dir si us plau on has comprat el patró? També vull fer un regal a un nadó.

Jo compro molt a FQS, les comandes arriven de seguida!

Salutacions,
Noelia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...