20 de març, 2012

2 !

Mare meva com passa el temps... el Lluc ja té 2 anys! Sembla que fos ahir quan em deien si portava una pilota amagada sota el jersei i resulta que el nostre petitet ja fa el seu segon aniversari.
És una època fantàstica! És divertidíssim i te'l menjaries... a petons es clar!
Per aquest dia tant especial li he preparat un parell de cosetes que li han encantat.
Una samarreta basada en un disseny de la Kajsa Wikman. La primera vegada que el vaig veure va ser en un coixí al blog de la Glòria (Pallazzoallamura). Tafanejant per la blogosfera vaig trobar que la Cristina de (No paris de cosir) l'havia aplicat en una samarreta i la idea em va semblar genial. A Lluc li xifla tot el que porta rodes així que ja us podeu imaginar la seva alegria quan la vist. Se la volia posar fos com fos... fins i tot pels peus!
Aquí en teniu els detalls... També li he preparat una corona, la idea novament del blog de la Cristina i el blog de la Marta del TM. Amb aquesta corona sembla tot un rei! el nostre rei! FELICITATS!

13 comentaris:

Marta ha dit...

Felicitats Lluc!!!
Què macos els regals!! Aquesta aplicació de la Kajsa fa temps que vull fer-la...a veure si és aviat!
I la corona és molt alegre!! Segur que està ben guapo amb aquests regalets posats!
Fins aviat!

Júlia ha dit...

Moltes felicitats per en Lluc!! Espero que gaudiu molt d'aquest dia!
La samarreta molt bonica i la corona moníssima!!
Una abraçada

Ana, princesa del guisante ha dit...

Com m'agrada la samarreta, i com em sorpren que el temps passi tan de pressa. Molts petons a tots dos!

Florin ha dit...

Es xulíssima!!!
Petons

De fils i colors ha dit...

Per molts anys pel REI DE LA CASA!!! I per l'artista també!!! Que xula t'ha quedat la samarreta ...m'encanta ;) i la corona....què et puc dir??? És un regal tan xulo! La roba de trens és PRECIOSA!!! L'havia vist amb el fons blanc, de totes totes genial la tria que has fet!

Cristina ( no paris de cosir...)

Marta ha dit...

Moltes felicitats al Lluc, 2 anys!!!!!!! com passa el temps!!! la samarreta i la corona xulisimes!! jo de corona li vui fer una a la neboda del Jordi que el diumenge es el seu aniversari, a veure com em queda!!!!

Pili ha dit...

Felicitats a tots dos!!!
T'ha quedat espectacular tant la samarreta com la corona.
Petons.

Núr ha dit...

Per molts anys, Lluc, i per molts anys a tu també, per ser la seva mare! :)
L'aplicació és genial, amb el detall dels botons del semàfor i tot!

nyapbuf ha dit...

Felicita el Lluc, si que passa el temps jo aquí decidint escola per p3!!! Molt bonics els regals. Intentaré pels 3 fer una corona que a l'Aina li encanten!

Cristina ha dit...

Qué customización más original, me encanta !! Gracias por tu visita y comentario

Laura ha dit...

Monísima la samarreta ! M'encanta !!

Dos petonets pel Lluc !! ;)

Glòria Garcia ha dit...

Felicitats al Lluc i a tu per aquestes obres d'art !!!!
Petons bonica.
Glòria

Maria H. Sanchez ha dit...

No sé cómo he llegado aquí, pero me alegro de haber descubierto tu blog! voy a seguir cotilleando, pero antes de despedirme quería invitarte a mi baúl por si te apetece compartir algún sueño, y por qué no, quedarte. Te espero!
Hasta pronto =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...