08 de març, 2012

Big & Lil

La Rebeca i el Carlos, s'han animat a repetir amb la tasca de ser pares i aviat naixerà la seva segona filla. Encara no tenen clar quin nom li han de posar, Àneu o Jana, i es que volen que triï el nom de la petita de la casa la seva filla Aran, de 3.5 anys.
"L'altre dia em parlava de l'Àneu...." "Ahir em parlava de la Jana..." i es que de ben segur que fins que no li vegi la careta, l'Aran no prendrà una decisió.
Per aquesta parella de nenes he preparat unes samarretes on queda ben clar quina és la gran i quina és la petita.
Aquest disseny el vaig veure al blog de la Cristina, No paris de cosir, i em va encantar, vaig pensar que seria ideal per regalar a aquestes germanetes. Per cert us recomanaro sincerament que visiteu el blog de la Cristina, fa uns treballs fantàstics!El patró d'aquestes samarretes el podreu aconseguir al blog de la Angela Yosten.
Aquí teniu uns detalls...
Amb uns leggins blancs, aquest estiu les dues germanes podran lluir unes samarretes ben iguals però alhora diferents i úniques.

3 comentaris:

Cristina ha dit...

Quina monada de samarretes...t'ha quedat un regal rodó!!! M'agraden molt les variacions que els hi has donat!!!

Pili ha dit...

Són molt simpàtiques aquestes samarretes. Jo també segueixo el blog de la Cristina i tot el que fa.
Petons

nyapbuf ha dit...

M'encanten passaré pel blog de la Cristina!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...