18 de març, 2012

Olor a Patch!

Magnífic dia per visitar Sitges! Un temps fantàstic, bullici de gent i atmòsfera amb olor a PATCH molt molt PATCH!!!
Hem visitat l'estand de l'Anna de Punts i Draps, s'estrenava a la fira, i la veritat amb molt bona nota, jo a l'Anna sempre excel·lent! També he tingut el plaer de conèixer la Marta del Tela Marinera de Vic, sòc seguidora del seu bloc, i no m'he pogut resistir una capseta de robetes combinades. Les noies de Filart han estat molt amables explicant les diferents opcions dels fat quarters. De totes maneres m'he portat força bé amb el tema de les compres... tenint en compte que algunes robetes me les han encarregat...


Ara a rumiar en què es converitiran!


5 comentaris:

nyapbuf ha dit...

Quina enveja més sana! Jo aquí amb la pota tiesa!

Cristina ha dit...

Molt bona tria amb les teles! Jo em vaig marejar una mica amb tanta gent i tanta cosa per veure i assimilar!

Núr ha dit...

Aix, jo també vaig marxar ben carregada de Sitges! :D I resulta que jo també tinc una d'aquestes capsetes del Tela Marinera! Ara veure què en surt de tantes robes!

Júlia ha dit...

Hola Laura,
T'he descobert a través del blog de la Cristina de No paris de cosir!
Seguiré els teus treballs! Jo també em vaig tornar boja a Sitges, hi vaig anar dijous i també vaig estar al TM. Quines capsetes mé mones eh!
Fins aviat!
PD, si et ve de gust passa't pel meu blog, allà podràs veure les meves compres!

Marta ha dit...

Laura, gràcies pel comentari en el meu blog!!! No et coneixia i, a partir d'ara' et seguiré!
Ja veig que tu també vas venir carregada de Sitges....amb ganes de veure aquestes robes convertides en projectes!
Ens llegim!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...