15 d’abril, 2012

L'Ïu i l'Àneu

El Felip i la Raquel estan a punt d'estrenar-se com a pares i ho faran "a lo grande". Els seus bessons, l'Ïu i l'Àneu, estan a punt de nèixer.

Els hi hem regalat la canastreta, però com us podeu imaginar anava ben plena ...


Coneixem perfectament els gustos d'aquesta parella, i es que a part de ser molt bons amics i compartir sopars, festes i viatges, el Felip és el meu cosí gran, és per això que he fet amb especial il·lusió aquest conjunt. La roba triada és de piqué, molt noble per nadons, de colors suaus gris, rosa i blau combinat amb un fantàstic rus de color gris. Al ser bessons de seguida vaig pensar en aplicar motius de peces de trenca-closques.
Aquí teniu els detalls...
Un parell de bosses personalitzades de 40x40cm. Les poden utilitzar com a bossa per guardar la robeta ben ordenada dins la canastreta, per guardar el pijama o bé com a funda de coixí.
Es tanquen amb xecs.


Unes tovalloles-davantal molt pràctiques. Suposo que ells les trobaran doblement útils.

I uns amanyacs, que sincerament, van bé per tot!




Els hi haurieu d'haver vist la cara quan han començat a treure coses de la bossa...Els hi ha encantat!!!

11 comentaris:

Florin ha dit...

Quin regal més elegant i pràctic, segur que els hi farà molta ul·lussió !!!
Una abraçada,

Ana, princesa del guisante ha dit...

Dona, hi havia algun motiu per que no els agradés? Si fins i tot jo he tingut ganes de tenir bessons! :-)

ANNA ha dit...

Una canesteta molt bònica i molt pràctica!! Xilíssim ,m'encanta.

nyapbuf ha dit...

Molt xules eh!! de veritat que he de fer aquesta tovallola ja!

Mari ha dit...

Es todo hiperbonito, me parecen entrañables tus regalos para bebe, de hecho tengo guardadas muchas fotos de ellos para intentar hacer algo parecido cundo me llegue el momento, Debe de ser genial tenerte cerca.
Felicidades por ser así
Mari

Marta ha dit...

Que maco tot!! Les peces de puzzle hi diuen molt!! Segur que els pares estan encantats amb aquests regals :)

Núr ha dit...

No m'estranya que els hagi agradat, perquè és un conjunt (o doble conjunt? ;P) preciós! Les aplicacions t'han quedat d'allò més bé. Benvinguts, parelleta de petits!

Cristina ha dit...

Hola guapa! Primer de tot, m'encanten aquests dos noms!!! I segon, i més important...t'ha quedat un regalàs PRECIÓS Laura, no m'extranya que els hi agradés...perquè ho trobo genial. L'aplicació amb les peces de puzzle hi va que ni pintada! Un petonet!!!

Anna ha dit...

Que maco t'ha quedat tot. Tens molt bon gust.
Una abracada.

Maria ha dit...

Que xulo tot!!!! m'encanta!!! i que vols que et digui, el teu cosí te molt i molt de gust!!! jejeje petons guapa!

Magda ha dit...

Uyyy Laura, ara per parells!!!! quin perill!!!!!.
T'ha quedat tot molt maco, l'idea de la fitxa de puzzle m'agrada molt.
Segur que els va encantar.
Una abraçada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...