24 d’abril, 2012

Sant Jordi 2012

El dia de Sant Jordi és un dels meus preferits. M'encanta regalar llibres i rebre roses i bé, també rebre llibres.
Aquest any m'han sorprés amb el llibre "Coser para los niños es fácil" de la Lotta Jansdotter.



La veritat és que m'encanta i no sé per on començar...Per aquí...

 





                                                                                                            .                                                                         o per aquí...














La veritat es que a partir d'ara tindré moooolttttaaaaaaa feina!!!








5 comentaris:

Marta ha dit...

Jeje..no m'estranya que no sàpigues per on començar! Aquest llibre fa molt bona pinta! Disfruta'l i ja ens ensenyaràs els resultats!!!

Júlia ha dit...

Apa!! Ja t'han donat feina!! Segur que als mil projectes que tenies ara se li sumen mil més! És el que m'agrada d'aquesta afició, que no s'acaba mai.
Una abraçada i felicitats!

Cristina ha dit...

I que no s'acabi la feina!!! I és que amb llibres com aquest és impossible!!!

Montse ha dit...

A mi també m'agrada molt aquest dia, es un festiu-feiner on tothom troba el moment per gaudir de la festa.
Les teves roses molt maques i el llibre...apa donç a cosir!!!

Petons

Flores amarillas ha dit...

uN LLIBRE GENIAL, JO TAMBÉ EL VULL JEJEJEJ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...