04 de maig, 2012

Tela de Ponent

Quan vaig veure aquesta roba a la caseta del Tela Marinera de la fira de patxwork de Sitges,  de seguida vaig pensar... mmm...l'estampat d'aquesta tela em sona... fulles, arbres fruiters, cireres, pomes i peres...és el nostre paissatge! el de Terres de Ponent! 
Així que, vaig pensar és ideal per un kit pel berenar del Lluc.

Una bossa...


  Un pitet...

Una bossa amb cremallera per les tovalloletes. La vaig fer seguint el fantàstic turorial  de la Cristina de No paris de cosir.



Us agrada???

13 comentaris:

Cristina ha dit...

Hola Laura!!! M'encanta aquesta tela!!! I en res veuràs perquè t'ho dic...I aquest conjunt és una passada, t'ha quedat moníssim. Estic molt contenta que el tutorial t'hagi servit d'ajuda! Un petó molt gran!!!

Júlia ha dit...

Hola Laura!
Quin conjunt més xulo! Les teles són genials! Molt divertides.
Una abraçada i fins aviat

Sílvia ha dit...

És molt bonic!!!La tela, la combinació amb el vermell, i les mans de l'artista!!!

nyapbuf ha dit...

Oh que xulo! Jo ja sé per que t'ho diu la Cristina!!

"TELA MARINERA" ha dit...

Preciós Laura, aquesta tela a mi també m'encanta.
Marta

El racó del Patch ha dit...

És un conjunt molt xulo, i les teles són precioses. Una abraçada

Sylvie Créative - Créations Ma Déco Maison ha dit...

M'encanta tot el conjunt! Una passada de maco tot! Vinc de ca la Cristina ;) Ptns

Mari ha dit...

Que conjunto más chulo te has hecho, me chifla la bolsa nyam nyam
Lo que te digo siempre, me encanta tu estilo y lo bonito que te queda todo. Felicidades
Mari

Silvia ha dit...

Hola Laura! He descobert el teu bloc i m'encanta!
Són molt macos el treballs que fas, els colors que fas servir!! M'apunto a seguir-te! Una abraçada.

susana ha dit...

Quins treballs més bonics. Gràcies per seguir-me, jo també m'he fet seguidora teva. Seguim seguint... jaja.
Ptns,
Susana

Núr ha dit...

La tela és realment molt guapa! :D I el conjunt t'ha quedat fantàstic!

neus ha dit...

Esta molt maco el conjunt. Gracies per el teu comentari. He pasat un día estupendo. petonets

Eija Kause ha dit...

You do beautiful work. Greetings from Finland.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...